Wizerunek społeczny Ośrodka – jak go budować?
Zasady tworzenia treści, cechy dobrego tekstu i oferty, specyfika portali społecznościach – to tylko niektóre z zagadnień poruszanych na wewnętrznym szkoleniu PODNiDM.
Pani Ewa Pikała – ekspert ds. wizerunku internetowego z firmy Tomo Group 10 lutego 2014r. przeprowadziła szkolenie dla doradców metodycznych i pracowników Ośrodka. Dowiedzieliśmy się jak umiejętnie redagować treści by zaciekawić potencjalnego czytelnika, jakich błędów unikać i na co zwracać uwagę podczas tworzenia oferty edukacyjnej. Przedmiotem szkolenia było także funkcjonowanie firm i instytucji na popularnych platformach społecznościowych. Prowadząca doradziła nam także jak w profesjonalny sposób kreować wizerunek Ośrodka przy pomocy narzędzia internetowego, jakim jest facebook. Z pewnością wykorzystamy zdobyte informacje w codziennej pracy udoskonalając funkcjonowanie ośrodka i zwiększając jego konkurencyjność.